Fixi

Jag hade en härlig dag igår, efter att jag dampat loss på Dito om mina skor.. Nu är ju vovven världens bästa igen såklart ;) Var med Filip ett tag, sen gick jag ner på stan och tog en 3 timmars fika med Diva, Agnes och Virran. Det var trevligt! Åt på det där stället på Flanör, kräftstjärtsallad och avokado. Mums!
Sen var ju tanken att jag skulle träna ett spinningpass men oj så lat jag var. Struntade i det, fixade lite saker på stan istället och sen gick jag hem. Så kom Thomas och Simon förbi och hälsade på en sväng. 

Lite senare kom även Fia och Rickard hit. Åt poppis och tittade på film. Trevligt!!


Idag ska det fixas och donas.



Jag och Agnes i lördags :)

(Ja det är dags att börja träna armarna EVELINA..)


Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha herregud vilken min!! :)

ha så mys därborta nu! =)

2010-02-03 @ 21:46:52
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0