Min bebis

 

 

Tänk att Dito har varit så här plutteliten! Jag kan inte fatta det. Nu är han så stor, busig och galen ;) Haha men han är världens snällaste också!

 

Btw. Jag ska till hc imorgon för att sen få en remiss in till sjukhuset. Hoppas de kan lösa det här en gång för alla!!! För den här natten var den värsta på länge! Jag har varit och vaktat Nelli (Fias voffs) på förmiddagen för Fia skulle iväg och klippa sig. Det är helt sjukt vad söt den lilla valpen är! Typ 100 gånger så liten som Dito, men söt som få! :P

Kommentarer
Postat av: Jenna

I'm NOT ;-) Dudå, har du lagt träningen på hyllan? Ser dig aldrig på SATS ju! :-)



Fest nästa lördag, 24e april hos mig! KOM KOM!

2010-04-17 @ 13:42:26
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0