Veckans andra irritationsutbrott!

Igår var det Ellen de Genere. Idag är det...

... Hundbajs som folk inte plockar upp!!

Hur kan man vara så oansvarlig och inte plocka upp bajset efter sig (hunden). Visst man kan glömma bajspåse någon gång men när jag har gjort det så går jag tillbaka och plockar upp det senare. Jag såg typ 10 STORA bajshögar när jag var ut och gick med Dito nyss. Bara inom området av en kilometer. Så himla äckligt! Förra veckan trampade jag i en som jag inte såg. BLÄÄÄÄÄ!!!!

Nu ska jag till Komvux. Sen blir det jobba efter till stängning. Är hemma igen vid halv 8. Jobbar med Ola och Sandra idag :) Trevligt!

Ps! Peter är här och fixar trösklarna nu. Det blir så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0