padda

Jobbat idag. Det gick bra :) Åt på Ikea sen med Rickard. Guuuu så gott det var! Men det var en ÄCKLIG person där. Hade jag vetat tidigare vem det var hade vi nog gått därifrån.. Hundkurs var det iaf sen klockan sex till halv 8. Dito är så duktig så! Det är skillnad på honom nu på bara tre veckor. Jättekul.
Sen blev det MAX och tjockmat. Ush vad vi äter massa skit. Men ändring ska det bli på det.. Jag har blåsor i hela munnen och så har jag alldeles ont i tandköttet. Måste skärpa oss nu! Man mår inte bra av all den skit vi äter, och inte heller allt chips, läsk och godis. Plus att förr eller senare kommer jag bli feeet och det vill jag inte! Jag som tyckte det var så roligt att träna förr? Vad hände med mig? Joo Rickard hände mig. Den lata korven!!! Hans fel. (nej det är inte hans fel men det är lättare att skylla på någon)

 



Kommentarer
Postat av: Filip

vart har ni knäppt kortet? är det med din kamera? de är inte i somras va? kommer inte i håg att du hade någon sån bikini :S

2009-09-10 @ 22:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0