Jag har hjälpt en ensam mamma

Gissa vem som hjälpte "ensam mamma söker"- Madelene i lördags då? Haha för det är väl så hon heter? :P Hon från Sandviken.. Det var iaf en kvinna som kom och frågade om jag kunde hjälpa henne ta ner en klänning och så ville hon ha hjälp med vad hon passade i och sånt. Hur trevlig som helst. Så vi stod och pratade ett bra tag och så hjälpte jag henne med det hon ville. Det var på Cubus jag träffade henne alltså. Sen när hon hade gått kom Lovisa till mig "Vet du vem det där var?" Haha och jag då som inte hade sett ett avsnitt hade såklart ingen aning. "Det var ju ensam mamma söker!!!" Hur coolt var inte det liksom? ;) ;)
Inte ett dugg. Men men..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0