höghus, låghus, dårhus

Jaa.. Vad ska man säga?
Jag har varit i Hedesunda sedan i tisdags efter jobbet. Åkte hem dit för jag kände att jag behövde det. Åkte in en sväng till stan igår och gick på Matte-lektion i 2 timmar sen åkte jag ut till Hedesunda igen. Har haft mysigt med familjen! Åkte in till stan imorse och har jobbat mellan 10-15 (kort dag, skönt). Och nu är jag åter "hemma" i stan igen..

Det är en ganska tuff vecka det här. Jobbar 6 av 7 dagar. Det betyder att jag har missat mycket i skolan som jag måste ta ikapp på ledig tid. Har ett prov på måndag också som jag verkligen måste plugga till! Och vissa saker har ju inte gjort saken bättre..
Plus att jag har feber och är förkyld nu. (Håller tummarna på att jag mår bra imorn när jag vaknar!!!)

Imorn är det fredag.. = skola mellan 8.30 + jobb mellan 12-19.30. Men det betyder också att det är helg efter det vilket är skönt.

Jag gnäller inte. Jag gillar det.
Iaf de bra sakerna, de dåliga klarar jag mig bra utan. Men man måste jobba på det! Inget kommer bara av sig själv. Plus att det är HÖST!! haha men jag gillar det också.

Hmm.. Ja det var allt jag hade att bjuda på.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0