00.30

Har precis tittat på Män som hatar kvinnor med Ida och Hasse. Jag hyrde tre filmer och köpte med en massa godis hem när jag slutade. Godiset fick vi användning av men filmerna får vi ta och se någon annan gång för det blev en film vi redan hade. haha :P så kom jag på att jag kunde ju ringa och fråga om Ida och Hasse ville komma. De bor ju så himla nära och det är ju skoj när man är fler ibland.. Men fy vad hemsk våldtäktsscenen är btw! Ush vad jag mår dåligt av att se sånt. Kan knappt titta alls!

Jaja.. Imorn är jag fakiskt ledig hela förmiddagen. Börjar i skolan kvart i 1 och då har jag matte i 2 timmar. Sen ska jag ut till valbo och jobba. Måste hinna plugga till engelskaprov också som vi har på måndag! ush.

Nej nu är det natti natti för min/våran del!

My love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0