En lördagkväll med Diva och Jenna



Jag och Divas romantiska middag - köttbullar och makaroner och en stoor smörklick!
Vi träffades redan halv 5. Vi hade verkligen en helkväll!



Lite fix ...



Det var bara jag, Jenna och Diva hela kvällen. Men vi fick besök av Virran och Sebbe en timme också. Här håller Jenna på att knäppa kort på oss allihopa med självutlösare. Det finns hur många som helst såna där bilder.. Det var inte bara en hon knäppte.. Men man ser ju vilken som tycker det är roligast ;) hahahaha!



Jag och Diva har en djup diskussion om.. mina ben ser det ut som?



Snyggingar!!



Alla vi tre :) Haha eller två, Jenna gömmer sig..

Tanken med hela den här kvällen var ju att vi så småningom skulle komma ut på krogen. Tror ni det blev så då? Haha nej vi blev kvar här hemma istället. Vid 3 bytte jag och Diva om till mjukiskläder och Jenna gick hem. Jag och Diva gick och köpte pizza. Jag åt upp HELA! Jag var så sjukt hungrig!



Haha en helt super-toppen-kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha vilket offer jag är då!



"Här håller Jenna på att knäppa kort på oss allihopa med självutlösare. Det finns hur många som helst såna där bilder.. Det var inte bara en hon knäppte.. Men man ser ju vilken som tycker det är roligast ;) hahahaha"



Underbar kväll! Måste vi göra om SNARAST. Pussipuss

2009-10-20 @ 19:54:19
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0