En liten nyopererad tjej!

Operationen gick bra men den tog längre tid än förväntat! Det skulle ta två timmar men 3,5 timme senare var Josefin klar. Det var alltså värre än läkarna hade trott. Men som ni ser är hon glad och "pigg" iaf! Jag har varit på sjukhuset hela eftermiddagen med lilla söthjärtat och mammsen. Har haft riktigt trevligt faktiskt! Suttit och tittat på TV med några coola tanter bla. Och så har vi pratat massor och tittat när Josefin har sovit har jag också gjort. Så skönt att allt gick bra! Hon får komma hem imorgon. Dock kommer det ta flera veckor innan hon är helt återställd! Men nu är det gjort!!

 

 




Sexy mama! <3

Ska försöka lägga mig tidigt ikväll faktiskt. Är jättetrött! Men vi ska titta på lite film och ta ett bad först.
Imorn är det jobba som gäller: 12-20 i Valbo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilltufflan.... Ge henne en extra lång kram från mig när du träffar henne nästa gång. Kramar från moster

2009-10-29 @ 21:34:39
URL: http://frutrostek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0