Helg var det nu!

Mattelektion och engelskalektion är avklarad.. Träffade Zozo en sväng emellan lektionerna och efter så träffade jag Jenna. Trevligt!! Man träffar en hel del människor på Komvux faktiskt :) Nu är det iaf helg! Min helg kommer bestå av en massa jobb.
Lördag: 12-18. Söndag: 12-17. Valbo båda dagarna :)

Ikväll blir det mysmiddag hos mammsen med en massa folk. Sen imorn blir det troligtvis till pappa :P Haha. Det blir en riktig familje/jobb-helg.. Josefin mitt lilla goshjärta kommer hem också! Det gillas. Sen på söndag ska vi fira Amanda som fyller år också. Så det blir endel åka för min del. In och ut och fram och tillbaka..!

 

Systrarna Nilsson ;).. (hon i mitten syns dock inte för hon är så flottig..) Uuuh!

 

TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Då jobbar du imorgon när jag ska till Cubus! Ska nämligen byta storleken där då den inte fanns i Gävle ;)

2009-10-09 @ 16:15:38
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Oj SÅ jag läängtar till lördag nu babe! ;)

2009-10-12 @ 10:06:42
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0