Min goplutt fyller år!

Min natt har varit så himla skum alltså.. Jag har inte vaknat en enda gång, vaknade inte ens när Rickard åkte. Jag brukar alltid vakna flera gånger per natt och ABSOLUT när Rickard åker.. Har sovit så sjukt djupt. Men det kanske är bra? haha.. Jag har drömt massa skumma drömmar också.. Skitknäppt! Det känns som jag sovit i flera dygn..

GRATTIS AMANDA-PANDA på födelsedagen btw. Min lilla pluttsyster blir 16 år idag!!


 

Jag har varit och besiktat bilen idag också! Första gången :) Det var efterkontroll så det gick bra. Spindellederna och bakljuset blev godkänt nu!

PLUGGA NU!!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja självklart! 12 är ju så pass sent ändåså ;)

2009-10-12 @ 19:19:36
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0