Det är detaljerna som gör det!

Tänk vad en liten söt mamma kan lätta upp ens vardag lite! Nu känns det lättare.. (Hej humörsvängningar) Har pluggat sen kl 2 idag. Nu fick jag en liten mat och datapaus. Försöker hinna läsa ut min engelskabok tills redovisningen på fredag. Har 80 sidor kvar nu, så det borde gå bra :) Men sen är det en stor redovisning i psykologin också. Ska ha ett "program" om stress som jag ska redovsia i 30 minuter på måndag. Dags att börja NU! Sen på tisdag har jag engelskaprov. Också dags att börja med det!

Jobb imorn: 14-20 Valbo.
Skola fredag: 8.30-12.
Jobb lördag: 12-16 Stan.
Jobb söndag: 12-18 Valbo.

Jag har ju faktiskt lite tid över att plugga på. Och efter tisdag nästa vecka är det lugnare. Jobbigt att allt ska vara så himla ihopkört bara.

Jag <3 SÖTMAMI!!

Men vet ni vad jag ska göra nu? Åka och köpa en stor godispåse. Fick ju ingen som gjorde det åt mig. hehe. Hade varit supergott med cheescake men eftersom den ska stå i kylen i massa timmar får det bli en annan gång :)

TREVLIG KVÄLL! <3

Kommentarer
Postat av: mican

du är så duktig, kämpa på(L)

2009-10-14 @ 20:48:44
Postat av: Magdalena

jag kommer i morgon och hälsar på. Följer med Rickard till Skutskär, så jag hinner nog träffa dig med;)

2009-10-14 @ 22:16:15
Postat av: Josefin

Ja världens bästa mamma vi har! :)

2009-10-14 @ 22:31:27
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0