Spicy thai me like

Ååh fy tusan! Virran!!!! Vovven är det sötaste jag sett i hela mitt liv! Lilla Mopsvalpen.. jag är KÄR! :P Åh vad jag vill ha honom. Gullig som tusan! Imorn ska jag äntigen få träffa honom :) Har ju bara sett honom på bild än. Jag vill att Dito ska vara 8 veckor igen.. Hehe!. Nej då Dito. Jag gillar dig som du är just nu! hehe..

Vi har suttit och tittat på Flash Forvard hela kvällen här hemma. Bara slappat framför tvn. Den serien är verkligen jättebra. Det var ju premiär på den i lördags men vi har hunnit sett 4 avsnitt nu ikväll! Gillar den :)
Lilla hjärtat hade köpt med sig vindruvor och apelsiner och halstabletter till mig när han slutade jobbet. Och så gjorde han favoritsoppan (Keldas Spicy thai) med kräftstjärtar och räkor i och vitlöksbröd till. Så himla gott! Det är allt bra att ha världens bästa pojkvän ibland ;)


Nu ska vi gå och lägga oss. Sömn är det viktgaste för att bli frisk!
Imorn vaknar jag helt frisk :) För jag har då inte planerat att bli långvarigt sjuk, det orkar jag inte.. hehe.

SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0