Jag ska till tandläkarErik!

Jag ska till tandläkaren snart. Och kolla till min bettskena (hur sexigt låter inte det?).
Natten har spenderats i Hedesunda. Moster Karoline har varit här också, alltid lika roligt. :D Igår var vi även till pappa och Maria och hälsade på lite. Dito fick då verkligen leka av sig med Siri iaf, haha!

Imorn blir det jobb hela dagen, men sen är jag ledig både lördag och söndag. Det har jag inte varit på över 4 månader! De ville att jag skulle jobba i Valbo på lördag men jag sa faktiskt ifrån. Jag älskar att jobba men man behöver träffa sin love ibland också. Jag skulle inte klara av att jobba fast i butik. Tror inte det är min typ av tider där. Alltså nu är jag ju suuupernöjd med det, men jag skulle inte klara av det i längden.. Även om jag är en liten kvällsmänniska (och morgonmänniska hur det nu går till?) så passar ju inte handels tider och byggtiderna så himla bra ihop :P.. Man skulle ju typ aldrig hinna träffas! Och jag är ju en liten gos som vill vara med hjärtat mest hela tiden :) Haha vilket i-landsproblem.

Nu börjar det visst bli stress till tandläkaren!
Ska vara där 11. Dags att gå upp ur sängen kanske :S

Ha en bra dag!
Puss // Evelina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erik är en bra tandläkare så det ska nog gå bra.

2009-11-06 @ 13:19:38
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vill träffa dig snartiii! :)

2009-11-07 @ 22:47:48
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Trevligt att höra ;) Vi får spika en dag.. Puss

2009-11-09 @ 14:52:04
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0