Glöggen heter Blossa!

Vaknade klockan 3 inatt av ett samtal. Det blev en liten åktur då (älskar mitt körkort) och så somnade jag om igen vid 5 tiden.. Så jag är lite trött idag faktiskt eftersom det inte blivit så mycket sömn eftersom jag inte kan sova ut på mornarna heller. Men det var värt lilla natt "utflykten" tusen gånger om. Jag är gärna lite trött för din skull!
Dagen har väl annars mest innehållit en massa planeringar inför framtiden (haha), endel samtal, plugg, promenad, psykologilektion. Och en massa mys med älsklingsAmanda. Hon har varit här hela dagen och blir kvar här inatt! Trevligt :)


Gumsan <3

Vi har nyss ätit toast och glögg. Invigningen av glöggen för den här säsongen. Gott värre! :)
Nu ska vi spela lite Guitar Hero sen är det tidigt i säng som gäller! Imorn är det engelskaprov! Wish me good luck!
Och vet ni? Jag tror att allt ordar sig tillslut :) Trevlig kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för allt Evelina! Det du gör betyder väldigt mycket för mig.<3

2009-11-16 @ 23:51:20
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0