Love you

Hmm.. Ska man ta och lägga ner bloggandet kanske?
Haha jag har ju blivit så dålig på att uppdatera i alla fall.

Är hemma hos mamma nu. Har gjort massor sen jag skrev sist men orkar inte rabbla upp allt. Haha så himla intressant kankse det inte är heller ;) Jag är i alla fall ute i Hedesunda nu. Linda skrev igår kväll och ville att jag skulle jobba idag. Men imorse fick jag meddelande om att jag inte behövde ändå. Så jag vet inte vad jag ska hitta på idag? Borde verkligen plugga!

Ååh vad mysigt det har varit nu när Josefin har varit hemma i tre veckor! Som på den gamla goda tiden ;D Vi borde faktiskt vara med varandra meeer än när hon bor i Sthlm. Jag tror vi är lite som tvillingar, att man känner sig halv om den andra inte är med.. Vi har ju liksom alltid suttit ihop sen vi var små, har alltid delat säng, delat rum. Haha när vi blev större och fick eget rum så gick vi i alla fall in till varandra och sov.. Och så bodde vi ju bara hon och jag i typ två år också ovanför Church Street. Me like that girl helt enkelt! Haha! Vi hade en supertrevlig kväll igår :) Amanda var med också. Henne träffar man inte heller så mycket nu för tiden. Hon är ju så upptagen med sin Mattias :P Men det var roligt att få träffa henne massor också!















<3

Nu ska jag gå ner och äta frukost! Sen är det bara att ta fram skolböckerna!






Kommentarer
Postat av: Josefin

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-15 @ 20:27:06
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: Josefin

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-15 @ 20:27:12
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0