Obo me like

Jag hade en helt underbar dag med Diva i Ockelbo i förrgår. Jag älsar Obo ;) Så himla mysigt med sjön som går ända in i "byn" och allt dedär. Me like! Vi tog oss in till Sandviken en sväng direkt när jag kommit dit. Sen blev det en långpromenad på två timmar. Vi satte även ihop lite trädgårdsmöbler. Och åt glass!! Mmm.. Helmysig dag iaf!

Igår blev det jobb igen för Maja var fortfarande sjuk. 12-19.30. Skönt att jobba! Men idag var hon tillbaka igen.. Så idag är jag hemma. Har tittat på lite Greys nu på förmiddagen. Ska ut en sväng nu i finvädret! Men det blåser :S

Ikväll är det yoga :)

Kommentarer
Postat av: Mican

Åhh myys! Jag vill med ju! puss

2009-05-14 @ 20:36:00
URL: http://micaela.travelblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0