Helgens festligheter

Halloj!! ;D

Vi hade en trevlig kväll i lördags; jag, Diva och Agnes. Vi var hemma här hos oss hela kvällen.. Först bastade jag, Diva och Rickard. Skitmysigt! Sen gick Rickard iväg och då kom Agnes. Vi hade så trevligt. Gick till Goya sen, där det var sådär. Inte superkul. Eller jo, kvällen får klart godkänt! :)



Jag ställde faktiskt till och med upp på en vimmelbild ;)

Idag har jag jobbat 8-15. Satte upp en massa skyltar innan vi öppnade, var därför jag började så tidigt. CUBUS FIRAR 30 ÅR OCH HAR DÄRFÖR 30 % PÅ ALLA KLÄDER HELA VECKAN. Passa på att titta in och gör lite fynd.

Jag ska jobba imorn också. 10-15. Sen ska jag vara med älskade lillasyster. Träffar Mandispandis alltför sällan nu för tiden så vi ska ha en systramyskväll ;) Det blir skoj. Föresten: Imorn är det exakt en vecka kvar tills vi får hem lillplutten. Längtar nu! Det ska bli så himla mysigt och roligt (säkert jobbigt också, men det får man ta :P)


Nu ska jag och hjärtis ut på en kvällsprommis. Det blir en lugn, skön ut-och-ta-lite-luft-promenad. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0