Fredag

Jag måste tydligen börja med att förklara att den förra rubriken inte var något dumt menat. Det var en grej som bara en fattade och ni som inte fattade behövde inte bry sig om den. Men förlåt om någon tog illa upp..

Jag är uppe med tuppen idag igen. Vaknade när Rickard åkte till jobbet kl 7.
Igår ringde Nette vid halv 11 och frågae om jag kunde komma och jobba. Så det blev till att åka ner till Cubbe och jobba 12-19.30. Skönt!! :) Johannes kom hit igår när jag slutat. Vi åkte till Helges och tittade på den där sångtävlingen som var. Vi åkte ganska snabbt därifrån.. Tog med oss Ingrid hem. Så vi var dubbelt så många här inatt än vad vi brukar. :P Trevligt.


På dagens schema står städning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0