Dito

Det blir en del hundsnack här på bloggen nu men för tillfället är han det enda som tar upp min tid.. Jag blir ju hemma i tre veckor nu, varje dag. Man får ju inte lämna honom någonting alls den första tiden.. Sen vid midsommar börjar jag jobba igen :)

Han är lika söt idag som han var igår! haha.. Han sköter kiss-bajs delen väldigt bra.. Det är jag glad över. Såklart händer det olyckor inne men det får man ju räkna med när han är så liten. Idag har endast en olycka skett (och det är ju mitt fel som inte tar ut honom när han behöver). Resten av gångerna har han gjort ifrån sig på gräsmattan här utanför!

Han heter iaf DITO. Det fick bli så..!



Nu ska jag fixa lunch medan lillen sover :) Ikväll blir det jobba iaf. Bara tre timmar dock, men skönt att komma härifrån en liten stund iaf :P Har varit här hemma 2 hela dagar nu och det börjar kännas.. Det är tjejkväll på stan ikväll. 18-22 har butikerna öppet. Så jag jobbar 19-22. Vi kanske ses?


Föresten.. Jag har sett det sista avsnittet på Greys nu.. FYYY TUSAN vad sorgligt det var. Jag längtar tills nästa kommer.. Vill ju veta hur det går. Ska ju inte säga bort mig utifall det är någon som följer det på tv, men det här iaf den bästa serien ever. Den går till och med om OC, det är stort!

Kommentarer
Postat av: Mican

SÖTvovve! Mmm bra de med valpsnack i bloggen, vill veta massa :) Måste få se han i Juli, fast han kommer ju va mycket större då :P Pusspuss

2009-05-28 @ 23:44:48
URL: http://micaela.travelblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0