Vovve



En sån här liten sötis står högst upp på min önskelista! Underbart gullig.. En liten Doris! :)

Jag känner mig faktiskt lite hängig idag. Har ont i halsen och mina sår i näsan vill aldrig försvinna. Är helt täppt i näsan med. Försöker få tag i komvix men det har varit upptaget sen kvart över 9. De stänger 10 så jag hoppas jag hinner få svar.

Jag ska ner på stan en sväng lite senare. Bland annat köpa linsvätska till hjärtat mitt och p-piller till mig. Ska även försöka hitta något rosa som matchar våra nya gardiner :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mamma hade en sån när hon var liten.

Och min bror vill ha en nu :)



Dom är sjukt söta

2009-03-02 @ 10:02:09
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ingrid tänkte komma till er efter skolan, hon ska dansa i kväll, men hon glömde kläder, kanske kan hon låna nå gamla brallor...och få en macka...? krya på dig! Köp Kan Jang:)

2009-03-02 @ 12:17:19
Postat av: amanda

hoppas du blir bättre snart! :) <3

2009-03-03 @ 17:18:03
URL: http://ewiis4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0