Välkommen tillbaka älskade cykel

Jag har precis varit ute och gått i lite mer än en och en halv timme :) Med Mican. Trevligt att träffa henne.. Har inte träffat henne riktigt sen hon åkte till Thailand. Så nu fick vi prata ikapp. Hehe.
Det var väldigt skönt väder ute. VÅR VÅR VÅR!!

Jag tänkte ta tag i våran lilla "balkong" fast det är inte en balkong. Hehe vet inte vad det heter. Men vi har ju liksom egen plats utanför dörren. haha.. Whatever. Tror inte ni fattar vad jag menar. Men det jag skulle komma till var att rickard hade tagit med sig nyckeln till förrådet, så jag kunde inte fixa där. Det står endel grejer där som ska ner till förrådet, men jag får ta det imorn istället. Jag får ta och gå på lite upptäcksfärd istället och se hur alla andra har gjort där, få lite idéer. Jag vill göra mysigt :)


Mamma har hittat sin/min cykel idag. Den har varit borta i över ett år.. Men så när mamma var ute och gick idag såg hon den vid en av busshållplatserna i Hedesunda.. Så hon tog tillbaka den. Idag får våran lilla "cykellånare" minsann ta en promenad hem. :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hon kan ju titta efter Hannas cykel oxå:/ Vi köpte lika cyklar men hannas vart stulen:(

2009-03-18 @ 18:24:56
Postat av: cykeltjyven

äsh de vart ingen promenad, snodde bara en ny

2009-03-18 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0