Soligt värre

Tur att det var fint väder idag.. Då är det ju nästan omöjligt att vara på dåligt humör :)
Men som jag skrev igår. Jag ska vara glad idag, och ta nya tag.

Det blev alltså att jag gick till Java igår och var med på "personalfesten". Men när det blev dags att gå ut så gick jag hem istället. Tog ett bad och åt flingor och yoghurt med honung. Så himlans gott! Det rekomenderar jag! Sen när Rickard kom hem var blev det till att agera personlig assistent.. Någon hade fått i sig ganska mycket! Men han kom i säng iaf. :)

Jag råkade ha sönder ett glas igår med. Som vi köpte när vi var på Gotland i somras. Det finaste av dem dessutom. Så nu har vi bara 5 kvar. Tråkigt! Jag har tänkt på en sak. Man borde använda alla fina grejer jämt. För oftast sparar man liksom på vissa saker till speciella tillfällen och så händer det oftast någon olycka med de. Och så har man knappt använt det. Så blev det med en tröja jag köpte i Thailand också. Jag hade inte använt den någon gång men sen efter lång tid skulle jag ha den ändå. Och precis när jag satt på mig den så fastnar jag i dörrhandtaget (hur nu det gick till) och rev sönder hela tröjan. haha sån otur!

Nu ska jag ringa älskade mamma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0