Revolutionary road

Vi hade väldigt mysigt igår. Åt våfflor med sylt, grädde och glass. Och så tittade vi på den där filmen "Revolutionary Road". Jag tyckte inte alls om den. Väldigt deprimerande film.. Det gick liksom bara neråt hela tiden. Ingen positiv grej alls. Den handlade om att de gav upp alla sina drömmar. Iofs kanske man ska tolka den att så ska man inte göra.. Men jag vet inte, det blev för mycket depp och tråkigheter för min del.



Vädret är helt ok idag :) Me like!

En sak undrar jag över.. Hur tusan kan de hitta någonstans att borra hela tiden här neranför? De borrar ju dag ut och dag in, typ sen vi flyttade hit nästan.. Vad är det dom håller på med egentligen?? Jag fattar inte.. Det tar iaf fruktansvärt lång tid.

Man ska ju stänga av alla lampor och allting, allt som har med el att göra, på lördag. Det är ju en sån där världsgrej.. Det har alla hört va? Men vet ni vilken tid vi ska stänga av allt? Halv 9 på lördag kväll. Aldrig säger jag! Det är ju för tusan mitt i Robinson..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0