I feel good

Åh shittans va jag känner mig hurt idag! :)
Har simmat en timme och 20 minuter. Och ikväll blir det yoga. Jag vill ut i solskenet en sväng också, får se om min skavsår tillåter en liten promenad. Annars får jag hitta på något annat skoj.
Haha igår ringde sötVirran när jag kom hem från min och Micans promenad..
"Hej. Vill du med och köpa en glass?" Haha det var vår det.. Sitta och äta twister i solskenet. Mumma!


Jag är nog en sån där grej som går på solenergi. Så fort solen visar sig blir mitt humör på topp, alla problem och funderingar försvinner, jag har världens enegri och jag mår bara sådär allmänt bäst :)
Nu väntar lunch - kycklingsallad.

Kommentarer
Postat av: Mirris

Tack så mycket..:) det ska bli riktigt skönt att få komma bort en stund:)

2009-03-20 @ 11:03:22
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0