Häsen

Igår var jag med Diva hela dagen. Vi var först hem till henne och packade iordning lite.. Hon ska ju flytta! Sen åkte vi till Hofors och hämtade deras nya tapeter, sen bar det av till Ockelbo. Jättefin lägenhet var det som de skulle flytta in i! Åkte in till stan igen med halv 6-tåget och när jag kom till stan fortsatte jag med buss ut till Hedesunda. Tittade på en skitbra film igår, Ciderhusreglerna. Jättefin film.. Se den! Tittade även på Slumdog millionaire för tredje gången.

I förrgår var jag också med Diva. Vi var och tränade på sats och jag har haft så fruktansvärt ont i magen igår och även idag. Ajajaj för träningsvärk. Haha! Men det var iaf roligt att träna.
På kvällen fick vi besök av Olivia och Ingrid. Diva var också där. Åt kladdkaka och tittade på film..

Idag ska jag vara i Hedesunda. Eller jag är där redan.. Ska hjälpa mamma att rensa skrubben. Sen ikväll ska jag troligtvis på Johannes hockeymatch. Det är så roligt att titta på honom nu när han börjar bli så duktig!

Nu ska jag krypa ner i sängen hos mamma och sociala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0