back to school

Dagen har spenderats med mormor i Tärnsjö. Jag har haft det jättemysigt med henne :)
Var med i klassen ett tag på förmiddagen. Sen har på eftermiddagen har jag kopierat hunratusentals papper.. Alla nationella proven. Så det var ju verkligen bra för hennes del. Det tog ju sin lilla tid.
Haha och jag har fått prova på att vara "känd".. Har skrivit autografer till hur många barn som helst. Haha alla ville ha min autograf. Och jag förklarade liksom att jag inte var känd eller något.. Men de ville ha den ändå ;) Haha sötungar!

Nu ska jag umgås med syster. Amanda :)

Kommentarer
Postat av: Mican

Ja, det måste vi absolut! Kanvi inte hittapå något imorgon, en runda på staden ? En viss person fyller ju år snart:P ! pöss

2009-03-09 @ 20:33:24
URL: http://micaela1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0