80-tal

     
Check out Divas röv ;)..   Vi övar på dans, jag är inte riktigt med.        Vi fyra.


     
Födelsedagsbarnet :)
 
Bröderna Martinelle ;) Jag är glad att jag inte träffade Rickard på 80-talet. Haha..
 
Kolla Rickards outfit. hehe.. Och Divas glasögon som hon vann.

Festen var väldigt trevlig. God mat också, som tusan! Det där gjorde du bra Agnes.. Alla var värsta utklädda och det var jätteskoj! Lyckad kväll med andra ord.. Tack tack.


Jag ska ta mig en liten promenad ner till Cubus nu. Glömde plånbok och grejer där i lördags när jag jobbade. Eller jag hoppas iaf att det är där, annars har jag ingen aning :S Ska städa lägenheten också har jag tänkt. Ska ta en till någorlunda lugn dag för jag känner fortfarande av förkylningen. Hoppas den är borta imorn :)

Avslutar med en bild på oss 5..








Kommentarer
Postat av: Jenna

Vilka tjusiga kort på er alla! :-)

2009-03-17 @ 10:48:49
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0