GRÄSÖ



På väg mot Gräsö



Pappa gjorde sig fin med "hårband" när jag tog fram kameran ;)



Hetaste Amanda



Jag och Joppla pressar (ja jag vet att jag är blekare)



Johannes posar :P



Hetaste syskonen :D



Sen ville jag också vara med....



... och då blir det oseriöst såklart :P



Hela gänget!



Me.. Smygreklam för Telia där bakom ;)



På väg tillbaka till stugan för lunch



Systrarna pressa.. Jag fick dock dra på mig shortsen för jag brände skinkorna :P



Papii och Maria!



Pappa gör sin fin inför kameran 2



:)



Frulle vid stugan



Fullproppad bil



Pizza innan vi åkte hem igen!


Det blev en massa bilder.. men sånt brukar vara roligt att titta på! :D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad mysiga bilder! :-)

2009-07-08 @ 16:12:55
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Söderlund

hejsan! bor du på gräsö?

2010-04-26 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0