Update torsdag

Jobbade på Cubus i Valbo igår.. Det gick bra. Så himla skön tid; 8-15. Jag vill ha ett sånt jobb. Istället för att sluta halv 8 på kvällen :P Jag hann så himla mycket efter. När jag jobbat klart var jag till Ikea en sväng. Köpte lite tyger och grejer. När jag kom hem diskade jag ett berg med disk, lagade mat, sorterade tvätt, bytte sängkläder. Det var verkligen fart på mig :) När Rickard kom hem åt vi sen åkte vi iväg och uträttade lite ärenden ;) Köpte bland annat lite grejer till våran utegrej (vet ju inte vad det heter fortfarande).. Men vi har ju inte balkong utan vi har ju ett litet rum (typ balkong men ändå inte) innan man kommer in i lägenheten istället, vid dörren. Aja skit samma. Jag har förklarat det här förut men. Köpte lite andra grejer också. Sen när vi kom hem hade vi tvättid 18-22. Mellan tvättarna satte vi upp tyger och gjorde lite fint där ute. Kl 9 gick vi ner på sommarkvällen en sväng. Dito den pluppen satte sig mitt på gräsmattan där vid stora scenen och diareeade. Det bara sprutade ur honom. Lite pinsamt var det! Men han är ju hund liksom.. Valp dessutom!


Ditos vanligaste sovställning.. Såhär somnar han alltid! Haha.



Dito börjar bli en stor kille nu ;) Kanppt så han får plats i knät längre.

Nu ska jag vara lite social med Ingrid och Gabriel. Får se vad som händer senare idag.. Det är ju iaf fint väder :D Wihooo!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det ser ut som jag har vit musch på kortet längst ner. Haha!

2009-07-16 @ 08:32:40
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: Moster Ida

Typen av "balkong" ni har är en loftgång.

2009-07-16 @ 11:41:53
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vilka vältränade armar du har Ewe!! :)

2009-07-16 @ 14:43:21
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Filip

utegård;Phaha

2009-07-16 @ 15:07:35
Postat av: Joppla

Det ser ut som att Dito verkligen trivs där i ditt knä. Typ "här vill jag sitta för alltid"! ;-P Haha!

2009-07-21 @ 17:36:14
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0