My love

Hemkommen efter en suupermysig helg i Uppsala. Har bott på hotell där med hjärtat i två nätter. Supermysigt har vi haft det! Skitfint hotell var det också. Allt var perfa ;) Det här var den enda helgen jag är ledig på hela sommaren så vi passade på.



Relaxen på hotellet. Supermysigt!

Jag hade även väldigt mysigt torsdag-fredag då jag var i stugan med Mormor, Mamma, Veronica och Simon. Vi satt och tittade på filmer från när vi var små tills långt in på natten.. haha mamma hade filmkameran framme hela tiden när vi var små. Finns så sjukt många filmer! Kul att ha kvar ju. Och så är det mysigt att sitta och titta på.
På fredagen låg vi på stranden i finvädret hela dagen. Eller iaf tills kl 2 då jag åkte in till stan eftersom det var då vi skulle åka till Uppsala.

Det där var min helg.. Haha ganska surrigt skrivet.. Men men.

Nu ska vi titta på en film. Bilder från vår lilla weekend kommer senare!
Trevlig söndagskväll till alla!

Kommentarer
Postat av: Agnes

gud va myyyys :)

2009-07-20 @ 10:55:59
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0