Helgresumé

Då var helgen slut.. Måndag igen.
I fredags blev det firerier för farmor som fyllde 70. Först åt vi på en restaurang och sen fortsatte vi ut till Hedesunda, hem till farmor och farfar. Där blev det ännu mer fika.. Vi åkte hem ganska tidigt. Vid 10.. Då kröp älsklingen ner i sängen på en gång, han var helt slut efter veckan som vart.
I lördags jobbade jag. Mellan 12 och 4. Det var trevlig att träffa dem igen.. Det var ju så länge sedan jag jobbade. Sen skulle jag och Virran ut men det blev inte så.. Så jag följde med Rickard till Krille istället. Efter ett tag ringde jag Cubus Linda och hon kom dit ;) Vi hade så trevligt såå.. :) Sen blev det Heartbreak där vi fick komma in gratis! Me like!
Kvällen fortsatte på McDonalds och slutade på Akuten.. Klas hamnade i slagsmål och blödde som en gris. Men de tejpade ihop huvudet och vi fick åka hem ganska så fort. Tack Andreas för skjutsen dit, och tack för gratis inträde :)

Igår var vi slöa jag och Rickard. Han sov till halv 2! Då kom Josefin hit. Sen kom även pappa och Maria hit och hälsade på.. Halv 7 skulle Josefin tillbaka till Sthlm så då när vi skjutsade henne till tågstationen (hon är såå lat. Det är typ 500 meter dit, knappt :P) passade vi på att åka och handla mat på Willys. Så nu är kylskåpet fullt. Mmm!

Nu har jag sökt jobb på MedaMarkt. Haha! Inte för att det kanske är min grej egentligen, men man måste ju ha jobb. De öppnar inte förren i augusti, men ändå.. Idag ska jag nog göra lite allt möjligt och ingenting. Hoppas iaf att jag får med älsklingen till Ikea när han slutat. Jag vill ha nya blommor :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nu överdriver du lite iaf. För det första är jag inte lat och för det andra så är det minst 550 m dit. :-P

2009-01-27 @ 18:39:38
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0