farmor 70

Idag har jag fått mycket uträttat :) Har varit till arbetsförmedlingen, ringt massa viktiga samtal. Och så har jag bokat in mig på högskoleprovet! De ni.. Har även gått en sväng på stan. Blev några nya smycken och en väska på rean på Åhlens. Det var ett tag sen jag var på stan.

Nu snart bär det av till Rörberg där vi ska fira farmors 70 års dag! Sen ska vi till Hedesunda och fortsätta "partandet".. Imorn ska jag jobba mellan 12 och 4. Jippie! Sen är jag och Virran kanske sugna på utgång? Vi vet inte än.. Men vi får väl natten på att bestämma oss. ;)

Ha en trevlig fredagkväll allesammans!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Fia Rask

Hej Evelina!

Hoppas att allt är bra med dig!

Om du tänker ha nån Mary Kay utbildning i Hedesunda så vill jag gärna gå på nån av dem.

Hör av dig gärna isåfall!

Kram Fia Rask

2009-01-23 @ 15:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0