Carpe Diem

Jag har verkligen inte känt för att blogga nu.. Åkte till Sthlm i söndags morse. Kom hem igår kväll.. Kände bara för att komma bort ett tag! Behövdes..

Josefin har fått sitt rum på Odenplan nu. Så vi har varit där och fixat iordning till henne. Vi var även hos Jocke en natt. Åt gott och tittade på psyko film. Jag har iaf kommit på att jag älskar Sthlm!
Men inte priserna.. En vanlig kräftstjärtsallad som kostar 63 i Gävle kostade 95 i Sthlm. (båda var på Coffehouse) Sjukt..
Har även varit och sett "Wallander - Hämden". Den sög. Utan Linda och Stefan var den inte värd att se över huvud taget.
Vi har iaf haft jättemysigt!! :)

Men Josefin har tagit våran dator nu. Vi har ju en tillsammans och den har jag haft hela tiden sen vi flyttade från lägenheten ovanför Church Street. Men nu var det hennes tur. Saknar den! Allt jag äger finns på den.. Alla bilder. Allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0