Yoga. 4 av 5 toast ;)



Klart man blir ledsen när det finns folk som dig.. Vad ville du liksom med den där kommentaren? Klart jag vet att han är ett fosterbarn.. Det behövde du inte förklara för mig. Var det för alla andra du ville berätta det? Hade jag velat att alla skulle veta det skulle jag väl ha skrivit det.. Men för mig spelar det ingen roll var han kommer ifrån. För Karoline och Kenny är han precis som deras egna barn. För hela våran släkt är han en av oss. För mig är han min kusin. Har du problem med det? Ska jag kalla honom fosterbarnet Jeremia istället? Jag vet att jag inte borde lägga ner mer tid och energi på dig men jag kan inte låta bli.. Jag tycker bara det är så himla jobbigt att inte veta vem du är? Fegt. Riktigt fegt.. Det är faktiskt synd om dig, som inte kan använda din tid till något bättre. Men jag hoppas det här gjorde dig gladare :) För jag antar att det var ungefär en sån här reaktion du ville få? Grattis. Jag reagerade.. Då så.. Peace.


Yogan var skitrolig.. :) Haha men jag måste erkänna att Rickard var vigare och smidigare än mig.. Jag var stel som en pinne. Och klen med. Men det blir till att fortsätta nästa vecka. Verkligen skoj! Nu har jag någonting inbokat framöver iaf. Skönt! För när jag jobbat på lördag så har jag inget mer inbokat, vad jag vet.. Inget så där viktigt liksom. Tragiskt. Men snart blir det fart på mig hoppas jag.
Nu ska jag gå och göra mig klar och krypa ner i sängen med älsklingen. Mys!


Jag tänker iaf strunta i den här grejen efter jag publicerat det här. För idag har den tagit upp alldeles för mycket tid. Imorn tar vi nya tag ;).. Så skriv inga fler kommentarer. Du har redan fått fram din åsikt. Tack på förhand! :)


Pusshejs!! <3

Kommentarer
Postat av: hej

Lät bara så konstigt karolins å kennys barn.... menar finns ju andra som är mamma å pappa till han! tänkte mer på de bara...

2009-01-22 @ 23:10:37
Postat av: Anonym

Lät bara så konstigt karolins å kennys barn.... menar finns ju andra som är mamma å pappa till han! tänkte mer på de bara...

2009-01-22 @ 23:12:19
Postat av: Emma

snälla "hej", kan inte du bara gå och försöka skaffa ett eget liv du kan bry dig om istället för att lägga dig i andras och tro att du har vettiga åsikter om andras liv att komma med. det är precis som ewe skriver, klart det är deras barn som är en del av deras familj och släkt, gemensamma blodsband eller inte. om inte du har nått positivt att komma med om sånt som du inte har nått alls med att göra egentligen ska du bara vara tyst. och om du nu tycker att de här va så viktigt att konstatera så att du måste göra en sån här står grej av det kan du åtminstone ha vett att stå för dina åsikter och inte vara anonym.



ewwe stå på dig och ignorera anonyma fegisen nu. hoppas allt är bra med dig annars :)

kramar! /emma

2009-01-22 @ 23:24:11
URL: http://emmahgren.blogg.se/
Postat av: kattis

" hej " Skriv ut ditt riktiga namn och sluta var så feg. Jag blir så trött på sånna som dig...



Svar: Jo det är bara bra med mig :) Hur är det själv? Ska du börja på matte C ? Skulle vara trevligt med lite sällskap på lektionerna, haha :P

2009-01-23 @ 02:59:04
URL: http://elegante.blogg.se/
Postat av: pilla:)

heej :) vilket liv den där "hej" har då:P...ja såg ditt sms igår men ja hade inga pengar så ja kunde svara :P ja är lite seg på hämta busskortet men ja kanske kommer förbi i morgon å hämtar de ändå ? :P om ni är hemma ? kram :)

2009-01-23 @ 09:14:03
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/
Postat av: kattis

Men =/ Tyckte det var många som hade slutat men dom kanske bara var borta en lektion.



Jo jag kan ju inte kalla det lätt, haha! Går så snabbt också, lektionerna är ju absolut inte som våran kära mattelärare hade. Går igenom 4 tal så får man försöka jobba själv, hehe men det är bara försöka :P

2009-01-23 @ 13:11:15
URL: http://elegante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0