Slumdog millionaire

Den va skitbra! Fast hemsk.. Och sorglig.. Och glad.. Och lycklig. Allt på en och samma gång.
Den måste ses :) Det var Rickard, jag, Josefin, Filip och Vanessa som hade filmmys..

Jag, Rickard och Josefin har varit på Ikea idag och shoppat lite som behövdes till lägenheten. En hylla til köket, en hylla till shampoo och sånt, en grej som man stoppar skor i, en hängare, en blomma och ett skohorn ;) Haha. Jag tror det var allt.. Det börjar bli så mysigt här nu så.. Men jag vill ha ett par färgglada gardiner och lite sånt i vardagsrummet. Allt är så beiget. Men det löser vi!

Imorn ska jag och Joppla hem till pappsen och umgås under dagen. Sen halv 7 blir det yoga. Hoppas det kommer gå bra :) Det var ju två veckor sen jag var där nu..

Kommentarer
Postat av: Agnes

JAAA :D haft så jävla stressigt och inge pengar på mobilen, och inte har jsg sett dig på msn heller! men så jävla kuuul.. jag vet det MÅSTE vi verkligen!!.. men hallå vart tränar du!? :)

2009-02-25 @ 23:17:07
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0