Slapp och slö

Åh vilken klant jag är ibland! Jag följde med Rickard ner på stan imorse när han skulle på sin synundersökning för jag tänkte passa på och köpa endel nödvändiga saker då. Men såklart glömmer jag kortet. Jag och komma ihåg saker alltså.. Vi funkar inte ihop! :P Haha men jag sparde ju pengar istället då :P

Dagen har varit slö! Ush, alldeles för slö. Jag tror att det har med vädret att göra. Vart tog solen vägen liksom?? Har mest bara gått runt här hemma och fixat lite, gjort en sallad, pluggat lite, tittat på ett desperate-avsnitt, läst lite bok som jag fått låna av Thomas.. Jag mår inte bra av såna slappardagar och jag brukar oftast få panik, men idag var det bara SKÖNT! :) Men inte skulle jag tacka nej till lite solsken och regnfria dagar inte :P

Vi tittade i alla fall på 2012 igår. Den var ingen höjdarfilm tycker jag. Eller alltså den var ju bra gjord och så, man blir ju lite små scary, plus att det var bra handling annars, men den var alldeles för lång och så var det hela tiden "nära ögat".. De klarade sig liksom hela tiden i sista sekunden.. Sånt hatar jag! När det blir för mycket "film" av det hela.. Men jaja, se den :P Den var helt ok iaf.. (och så jag då. Stycket börjar med att jag inte tyckte om filmen och slutar med att jag rekommenderar den.. jag är allt bra knepig jag!)

Undrar vad som händer ikväll då? :P Det återstår att se!

:)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vackra tjejer! :)

2009-12-07 @ 15:02:07
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0