Mina rosa bling bling

Jag läser en bra bok nu; alkemisten! Den får en att tänka till lite..

Btw så åt Dito upp ännu en grej (som är min såklart) igår. Förra veckan åt han upp mina DYRA läsglasögon. Tack och lov var det en lite billigare grej den här gången men tråkigt ändå..

 

Mina favorithörlurar. Visst är/var de söta? :)

Hoppas verkligen de finns kvar så jag kan köpa ett par nya.

 

Vi har varitt ute och gått en timme idag jag och Dito. Känns hurtigt tycker jag! Och så har jag hunnit med några avsnitt OTH, massa sidor i min bok och ett bad. Gud va stort badkaret känns när man badar själv om man är van att bada två i vanliga fall. Jag kunde ju nästan simma där i ;)

 

Om någon timme bär det av ut till Hedesunda. Trevligt trevligt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0