jag är en modig tjej ibland

Lektion om en timme.. Sen ska vi ut till Hedesunda och få pengarna från banken till vårat badrum! Wiho!

Någon som vill designa min blogg? haha. Jag kan inte sånt där och jag skulle vilja ha en grå med lite blommor sådär ;) Fix it please! Jag tycker däremot att jag var väldigt duktig som lyckades få fram lite snö. Visst blev det julkänsla?

Jag har tagit upp våran adventsljusske här hemma också. Jag vågade gå ner i förrådet helt själv (med Dito). IMPONERAD AV MIG SJÄLV! Det blev fint i alla fall!


HA EN BRA DAG!


Visst var mina lila leggings söta? ;)
Haha jag kommer nog aldrig använda dem annat än hemma men jag har ett par i alla fall, så jag är nöjd! Jag hittade ett par vinröda som jag helst ville ha men såklart fanns de bara i XS (GÅR ICKE).. Så jag fick nöja mig med de här.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag vill också ha en ny bloggdesign! Du verkar ju duktig på det Evelina :) FIXA MIN! ;)

2009-12-02 @ 13:52:35
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0