Svininfluensa? I don´t think so.

Rickard har höög feber! Han har legat och svettats och skakat hela natten.
Och jag har ont i halsen! Men jag är på bättringsvägen. Tyvärr kan jag inte säga det samma om Rickard.

haha sötisen vaknade inatt och låg och skakade. Jag gick och hämtade vatten och ipren åt honom. När jag höll på att somna om säger han "om jag har fått svininfluensan och dör så kom ihåg att jag älskar dig" Lilla goplutten. Det var ju inte såå illa direkt. :P
Dito har nog också märkt att Rickard mår dåligt. Han brukar vanligtvis sova på min sida nere vid fötterna eller på golvet neranför mig. Men inatt så låg han rygg i rygg med Rickard hela natten.

Jaja nu ska jag försöka få tag på Mican. Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0