onsdag

Igår var vi på mysig "Spöööööökvandring" i Gävle. Började kl 9 och så samlades man vi museet och sen gick man runt lite i gamla stan och så gick vi till slottet och så var det en som berättade en massa spökhistorier och sånt. Hehe skitmysigt ;) Och det var supermycket folk. Det var mamma som hade läst i tidningen att det skulle bli och så ville hon ha med oss. Jag trodde det bara skulle vara vi typ men de va skit mycket folk. Skoj!

Det blev iaf att jag jobbade igår. De ringde när jag var i skolan och ville att jag skulle komma. Så jag var i skolan 10-12 sen jobbade jag 15-20 i Valbo. Bra att jag får jobba så pass mycket som jag gör ändå.. Ska jobba idag med 16-19.30. Men först ska jag till skolan en sväng mellan 12.45-15.00. Matte!

Fick förresten frukost på sängen imorse av mamma för hon sov här inatt. Hon är så söt min mor! <3
Hejs!



Dito och jag tog en lite längre prommis idag. Han var så duktig! :)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh spökvandring! Mys ;-)

2009-08-26 @ 22:13:32
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0