El big secret vet moá!

Jag vet en HEMLIS!! En sån där megajättestor.. Som jag såklart inte får säga till någon. Inte än iaf.


Vi hade iaf väldigt trevligt igår. Vi var här hemma några stycken innan det blev krogen. Då gick vi först till Hangloose som sög. Har inte varit där sen barrundan på studenten och jag kommer inte tillbaka dit efter igår heller. VÄRDELÖST. Så jag, Rickard, Simon och Anders fortsatte till Goya istället och där blev vi kvar hela kvällen. Dock är det så sjukt varmt där inne så man knappt kan dansa.. Svetten rinner ju!! uuuhhh. Aja en rolig kväl igårl iaf.

Imorn börjar jag plugga också. På komvux. Hoppas att det går att lösa som jag planerat bara. Och så ska jag vara med älsklingsDiva också. Det blir ju inte att man träffas så mycket nu för tiden.. Men imorn ska vi ta igen lite missad tid ;)

Glass, kolasås, smörpopcorn och cocacola väntar nu. Och film såklart.

Jaja det var bara hemlisen jag skulle meddela här på bloggen var det tänkt, men det blev lite annat trams också.
HA EN TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hello! Går du steg 1,2,3 eller 4 eller går du riktiga Eng a? :-)

2009-08-17 @ 14:16:13
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Du, det tänker jag inte ens skriva ut här! Berättar sen ;)

Men har du Matte B? har inte du C? Men vi kanske ses ändå då om du har kvällskurs :) PUSS!

2009-08-17 @ 17:13:07
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din mamma är gravid right?

2009-08-19 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0