Kär på nytt, men inte i Rickard

Det har börjat bli grönt på träden nu.. Det gillar jag verkligen :) Åh vad jag älskar våren och sommaren..
Igårkväll halv 8 åkte jag hem från Sthlm. Det har varit så trevligt och mysigt att umgås med systeryster en sväng. Gårdagen var verkligen rolig. Vi var med Josefins några klasskompisar hela dagen. Såg även lite kändisar... Daniel från "Skilda världar" ni vet? :P, Nils från Idol (han som slängde sig på scen och en massa). Haha han var skitskön! Och så träffade vi Peter Jhide också. Shiiiit va sjukt snygg han är. Ge mig honom ;D

Ja nu ska jag väl ta mig ut en sväng på en liten promme. Sen får vi se vad som händer..
Tjohejs!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Peter Jhide!! du lär skämta mej aprilo. Han är ju dvärg. Har du fått HS resultatet änn?? inte jag:(

2009-04-29 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0