Göra-nytta-dagen

GRATTIS INGRID på din 16-års dag! :)

Idag har det varit full rulle här hemma. Vi har varit väldigt slappa veckan innan påsk här, så vi har samlat på oss ASmycket disk, tvätt, stök, damm.. Så det blev till att göra fint här hemma. Sorterat tre stora Ikea-påsar med tvätt, diskat ett berg, varit ut med sopor, bytt sängkläder och vädrat alla täcken och det, dammtorkat, dammsugit och plockat undan allt stök :) Ibland får man bara sådär lite extra energi och gör allt på samma gång. Hehe..

Har även gjort lite ansökningar inför hösten. Och så har jag varit till Komvux också. Sista dagen är ju imorn om man ska plugga.. Men vi får se hur det blir. Jag har ju en reservplan, vilket är väldigt bra. Eller egentligen har jag massa reservplaner.

Var till Valbo och köpte present till Ingus. Sen har vi ätit och fikat hemma hos Magdis. Marängswish (stavas det så?) bjöds det iaf på. Underbart gott! Ja det har iaf varit en trevlig dag!


Åh va glad jag blev idag föresten.. Nette ringde och ville att jag skulle jobba hela veckan. Jag hade bara fått lördagstiden innan, men nu ville hon att jag skulle komma de andra dagarna också.
Ons: 12-19.30
To: 14-19.30
Fre: 10-15
Lö: 12-16
Me like!

Nu ska vi ha filmmys..

Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt att du får lite mer tider på cubus. :) Men när ska vi ses?

2009-04-14 @ 21:49:03
URL: http://ehlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0