Ett litet fel

Har nyss varit till Af.. Hade tydligen fyllt i min lapp fel. Den som gör att jag får pengar. Felet var att jag hade skrivit fel datum. Så då måste jag fylla i lappen igen, och rätta till datumet. Gå till arbetsförmedlingen och få den påskirven, igen.. Väldigt överdrivet tycker jag. För ett litet dayumfel? Det kan ju inte vara så himla viktigt.. Eller? Så nu får jag vänta typ 2 veckor till - minst. Hehe det kanske är smart egentligen? Då har jag lönen att klara mig på nu i 2 veckor, och då får jag påfyllning på kontot :)

Ska ut oh ta en promenix med Johan nu. Sen vet jag inte vad det blir? :)
Solen skiner iaf och det är helt sjukt underbart!!

Jag vill föresten ha brev om högskoleprovet nu.. Jag är ju nyfiken på hur det gick, även om jag inte tror på alltför höga poäng. Men roligt att se hur det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0