Vidriga mardrömmar

Har försökt komma in på bloggen hela dagen men det är nå psyko med datorn då den bara hänger sig hela tiden. Så himla jobbigt!

Inatt har varit den värsta natten i HELA mitt liv. Har mått så fruktansvärt dåligt.. Ush! Jag har drömt helt sjuka drömmar.
Det började med att jag var i ett stort mörkt rum. Jag låg i ett hörn och kunde inte röra mig. Så plötsligt var det fyra killar där inne som våldtog mig. Det var så fruktamsvärt hemskt!! Det kändes så himla verkligt. Jag riktigt kände hur de höll på på mig, länge.. Och när de var klar så hotade de med att om jag skulle säga något till Rickard skulle de ha ihjäl hela min familj. Så kom Rickard dit efter ett tag och han pratade med dem som om de var hans kompisar. Jag kände mig så himla sviken (fast han visste ju inte vad som hade hänt).

Efter ett tag gick vi därifrån och jag hade så ont så jag knappt kunde gå. Men jag vågade inte säga något till Rickard, plus att jag trodde inte att han skulle tro på mig iaf.. När vi kom till Gimlins så kom det ett fyllo fram till mig (ni vet sådär som de brukar göra, komma fram och surra). Han var lång och stor, och så sa han; "Evelina. Vart har du glasbitarna i huvudet någonstans?" Jag fattade ingenting utan fortsatte gå. Han ställde sig framför mig och frågade samma sak igen. Jag bara skakade på huvudet. Då lyfte han upp mig i benen och kastade mig in i Gimlinsfönstret med huvudet före och så hörde jag att han sa; "Ja där var dom" (Alltså glasbitarna, som jag nu hade i huvudet).

Jag vaknade av att Rickard höll i mig och tröstade mig. Jag grät och svettades sjukt mycket. Han hade vaknat av att jag skrek rätt ut.. :(

Har känt mig helt nere idag. Fy tusan vad det kändes verkligt! Jag mår så här dåligt av att drömt att jag blivit våldtagen, så jag kan verkligen tänk mig hur dåligt de som verkligen blivit våldtagen mår. 

Har precis ätit en baguette och så har jag vart på stan. Köpte en tröja och en mössa. 
Det var det för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0