Lilla hemlisen var..

Ok. För alla nyfikna läsare ;) Här kommer en förklaring till min lilla "hemlis" igår..
Jag kände för att göra något för Rickard, han behövde piggas upp och så behövde han förstå hur bäst han verkligen är!

Jag tände en massa ljus i hela lägenheten och så släckte jag ner så det blev huur mysigt som helst. När han kom blev han överraskad minsann.. Då tog vi först ett bad med värmeljus och skum och en massa mys. Sen när vi hade badat klart tittade vi på en film och åt chips, godis och drack läsk. Och så slutade kvällen med en ryggmassage :)
Han var helnöjd med vår kväll.
Det här är dessutom ett tips till alla. Man får hur söta meddelanden som helst dagen efter ;)


Har suttit och pinat i mig gröt nu. Den brukar vara jättegod men jag tror att jag saltade och sockrade för lite..

Ja.. I lördags blev det ju party iaf. Först var vi här i lägenheten Jag, Josefin, Johanna, Tessan och hennes en kompis. Vid 9 åkte vi till Sätra och var med tre kompisar till Johanna. Sen åkte vi till stan vid 12 och gick in på Heartbreak. Dansade och dansade och träffade endel roligt folk :) Sen blev det liten efterfest här på sex personer, i ungefär en timme. Haha!

Nu ska jag börja städa ur lägenheten, kanske en liten promenad med. Och så ska jag ladda inför morgondagen :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0