Lite allt möjligt

Idag blev en heldag med mamma.. Nästan iaf. Var ju ut och övningskörde ett tag på förmiddagen. Sen på eftermiddagen åkte vi in till stan med Johannes trunk. Var in på Cubus och köpte en present till Josefin, sen var vi till lägenheten och tittade på det nyslipade golvet. Såå fint! Sen var vi på Willys och shoppade loss ;)
Sen åkte vi till Årsunda och tittade på "den nya lillbrorshan" Simon när han spelade fotboll. Haha gu va ja skrattade. En massa 7-åringar som sprang runt och jagade bollen. Liite kaos, men de va faktiskt riktigt duktiga. Simon var bäst! ;D
Åkte tillbaka in till stan sen för att hämta Johannes kompisar från träningn (Johannes blev kvar för han skulle träna med -94 också).

Jag har en liggis till pojkvän ;) Han har vart på Mc´Donalds och lagt tak idag. Därifrån snodde han en sån där bok med en massa checkar på mat i Gävle på olika restauranger. Sån där som man får 2 för 1. Så när vi skulle åka hem kunde vi inte låta bli att köra in på Mc Donalds och köpa en varsin glass med topping, för endast 10 kronor :D Hahaha..

Har nyss ätit pizza så nu är jag helt proppmätt. Fast jag är liite sugen på vindruvorna som vi köpte idag. Det var värsta billigt på Willys och eftersom jag älskar gröna vindruvor köpte vi en hel hög :)

Här kommer några bilder från förr förra lördagen när vi partade.. Haha har inge roligare bilder att lägga ut..

           

Det var det de.. Haha såg ni mitt sexiga ben på den näst sista bilden? Fy tusan alltså.. Usha mejja..
Sista kortet satte vi upp kameran på köksfläkten för vi ville vara med allihopa :)

Neej nu ska jag gå upp och väcka älsklingen.. Han kan ju inte ligga och sova bort hela fredagskvällen heller.. (Hmm det kan blir så att jag somnar bredvid honom istället, är faktiskt ganska trött)
Jag vill bara berätta en gång till hur sjukt underbar pojkvän jag har. Han är den bästa som finns! Kolla in hetingen liksom ;)



Jag är så otroligt glad att du står ut med mig gubben min ;) <3

Ha en trevlig fredagkväll. Sleep well! 


Kommentarer
Postat av: patric

din syrra är så sjukt snygg :O !!!!!!!!

2008-09-21 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0