Amanda

Haha Filip tyckte att jag överdrev igår så jag får väl ändra då.. Halva ansiktet var inte fullt med blod, men det var MYCKET blod iaf! Nöjd Fille?
Sov hos Magdalena inatt.. Herregud va vi åker runt och sover hos alla. Pappa, Mamma, Magdalena och Peter (fast det var länge sen vi var där nu). Tittade iaf på Idol igår. Alice är så duktig ;) Haha och lillkillen som tittade i tidningen var så himla söt. Haha stackarn! Tittade på Maria Wern efter sen gick vi och la oss tidigt för både jag och Rickard känner oss hängiga.
Karolin skickade en bild till mig nyss på världens sötaste hund. Det var en lite chichuaua men den såg inte ut som dem. Den var ljusbrun och huur söt som helst. Nu är det bara att ringa och tjata på Rickard om att få en ;P

Ikväll ska jag till pappa.. det var ett tag sen jag träffade honom nu. Och så ska jag umgås med Amanda. MIn lilla sötunge!
Nu har ni lite koll på dagens fullspäckade (NOT) schema.. Nu ska jag äta lunch med Thomas och mammsen..


Amanda!

Kommentarer
Postat av: Filip:)

inte ett dugg nöjd!! kanske vart en liten röd rodnad på det där LILLA ärret!;)

2008-09-24 @ 16:40:43
Postat av: Anonym

Trevlig blogg :)

2008-09-25 @ 08:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0