Trökstädningen fortsätter..

Det är såå tråkigt att städa. Kommer ingenvart känns det som - snarare tvärt om. Det blir bara mer och mer stökigt ju mer jag "städar". Håller på rensar en massa skåp och lådor nu. Det är så fruktansvärt tråkigt!! Kom och hjälp mig nån, snälla? :P
När jag blir stor ska jag anställa en städerska till mitt hus. Eller om jag hittar någon som vill städa mitt hus, så städar jag den personens istället. För grejen är den att jag har inget problem med att städa åt andra, men när man städar hemma till sig själv då kan jag spy på det! Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt.... Ush!

Men snart kommer mamma och Thomas och hämtar lite grejor iaf, då blir det kanske lite lättare. Men just nu känns det som att jag aldrig kommer hinna bli klar tills på fredag :S

Jag är ganska negativ nu men jag är trött på skiten och så är jag hungrig.. Åt fil och flingor för ett tag sen men jag är sugen på riktig mat. Kanske blir en sväng ner på stan och köpa något? Känner inte för att ställa mig och laga mat nu (föresten går det inte. Jag har redan packat ner all mat i påsar)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0